فروش بچه ماهی آزاد

بچه ماهی آزاد در این وب سایت با بهترین قیمت به فروش میرسد برای خرید میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید .

ماهی آزاد همان ماهی سالمون می باشد که تولد و تخمک گذاری این ماهی در آب های آزاد می باشد. تخمک گذاری این ماهی ها در اعماق پایین از سطح آب می باشد . گوشت ماهی سالمون به طور کلی نارنجی تا قرمز است ، اگرچه نمونه هایی از ماهی آزاد وحشی سفید وجود دارد.

این ماهی بدنه ای درشت و کشیده ای دارد و رنگ بدن این ماهی در دو طرف آن روشن می باشد و به رنگ نقره ای است و دارای نقطه های بسیار کمی بر روی بدنه آنها می باشد و با مهاجرت رنگ بدنه این ماهی ها به سبز ، صورتی و آبی تغییر می کند و اندازه آنها بزرگتر می شود و روده های آنها کوچک می شود به همین خاطر در هنگام مهاجرت به غذای کمتری نیاز پیدا می کنند. این ماهی ها دارای دهان بسیار بزرگ و دندانهای این ماهی به سمت بالا رشد کرده است.

این ماهی معمولا در دریای خزر یافت می شود و در اعماق 40 تا 50 متر از سطح اب هستند و غذای این ماهی ها از شکار خود می باشند که منبع بسیار خوبی برای ویتامین های E , D می باشد و امگای بیشتری نسبت به ماهی های دیگر دارد. این ماهی برای قلب و عروق مفید و کنترل فشار خون می باشد همچنین باعث کاهش استرس می شود این ماهی کم کالری می باشد و دارای چربی های اشباع شده می باشد.

ماهی آزاد همچنین منبع بسیار موثری در تولید پروتئین است و همچنان در مورد داده های کلیدی مانند نسبت تبدیل خوراک ، احتباس پروتئین و رد کربن از سایر پروتئین ها (مرغ ، گوشت گاو ، گوشت خوک) بهتر عمل می کند . پرورش آبزیان یکی از موثرترین راه های سازگار با محیط زیست برای تولید پروتئین است ، و پرورش ماهی آزاد راه را برای نوآوری پرورش آبزیان پیش می برد .

خصوصیات بچه ماهی آزاد

ماهی آزاد یا ماهی سالمون ، متعلق به خانواده سالمونیدا است.ماهی سالمون دارای یک باله کوچک در پشت خود به نام باله چربی است.رنگ آمیزی بدن این ماهی ها بسته به سن و نوع آب متفاوت است.نمونه های بالغ سالمون بدن بلند و باریک دارند و معمولاً ماده ها از نرها بزرگتر هستند.ماهی سالمون و قزل آلای از نظر ظاهری مشابه هستند.رنگ بدن آنها تنها تفاوت بین آنها است.

رنگ بدن بچه ماهی آزاد به رنگ بدن ماهی های بالغ شباهت ندارد.یکی از خصوصیات جالب این ماهی ها این است که آنها می توانند بیش از چهار متر برای صعود از آبشارها و موانع موجود در آب پرش کنند.ماهی سالمون بینایی عالی دارد.آنها می توانند هم جلوی بدن خود و هم کنار را ببینند.ماهی آزاد همچنین می تواند رنگ ها را ببیند.

ماهی سالمون می تواند هم در آب شیرین و هم در آب شور زندگی کند و ممکن است صدها یا حتی هزاران کیلومتر در طول زندگی طی کند. ماهی های آزاد در آب شیرین بدنیا می آیند ، به اقیانوس مهاجرت می کنند، سپس برای تولید مثل به آب شیرین باز می گردند. ماهی های جوان ابتدا 2 تا 3 در محیط آب شیرین رشد می کنند و پس از رسیدن به طول بین 12 تا 24 سانتی متر ، رودخانه های طبیعی خود را برای مهاجرت اقیانوس ها ترک می کنند. بعد از یک تا پنج سال زندگی در دریا ، ماهی آزاد بالغ شده و شروع به مهاجرت به رودخانه های خانگی خود می کند تا تخم ریزی کند.

برای خرید بچه ماهی کپور با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

تغذیه بچه ماهی آزاد (ماهی سالمون)

بچه ماهی آزاد از حشرات زمینی و آبزی، زئوپلانکتون، سخت پوستان و سایر مهره داران تغذیه می کند. در بزرگسالی، آنها معمولاً از ماهی تترا تغذیه می شوند ، اما در عین حال می توانند ماهی مرکب ، میگو و مارماهی نیز بخورند.

هنگامی که ماهی آزاد در مزارع تخصصی پرورش می یابد ، آنها با کنسانتره و پروتئین ، (به طور عمده مواد غذایی زنده) تغذیه می شوند که به دقت از قبل انتخاب می شوند. بعضی اوقات رژیم غذایی گیاهخواری و سایر مکمل ها تهیه می شود، اگرچه نمونه هایی که از این طریق تغذیه می شوند معمولاً فاقد امگا 3 هستند.

مزایای تغذیه ای ماهی آزاد

ماهی و غذاهای دریایی پر از مواد مغذی هستند و ماهی آزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست. گوشت ماهی آزاد به طور معمول صورتی است ، اگرچه رنگ آنها از قرمز تا نارنجی متغیر است. در واقع این منبع عالی برای پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی باکیفیت مانند پتاسیم ، سلنیوم و ویتامین B12 با کیفیت بالا است. با این حال، این میزان اسیدهای امگا 3 آنها است که توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

100 گرم ماهی آزاد حاوی…

  • 231 کالری
  • 25 گرم پروتئین
  • 2 گرم چربی اشباع شده
  • 85 میلی گرم کلسترول

خرید ماهی آزاد

ماهی آزاد را می توان به صورت فیله ، تازه ، یخ زده و یا کنسرو خریداری کرد. سالمون تازه باید پوست نرم و مرطوب داشته باشد و چشمان آن باید روشن و شفاف باشد. اگر بعد از خرید ماهی تازه نتوانید آن را در دو روز آینده بخورید، بهتر است آن را منجمد کنید. برای خرید بچه ماهی آزاد از طریق شماره های درج شده در این سایت ، اقدام کنید.